create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Sunday, October 23, 2011

Sudah posting!


Hai hoi Assalamualaikum.....

First2 skali nk announce kt cni dgn hati gumbira dan
penuh kesyukuran, dgn rasminya.....

AKU DAH POSTING!!! YEAYYY!

ya, Khamis lepas iaitu pd 20 Oct 2011, aku dah pon
slamat menjadi Guru yg sebenar :)
Penantian dah berakhir, takde lagi dok menganggur kt rumah,
makan tdo on9 doplohpatjam.
Hehe... Aku kini mengajar di SJKC Wah Keow di Langkap.
Doploh minit perjalanan dp umah aku :)
Alhamdulillah, Allah dgr doa aku...
Dia dh makbulkan dah.
Jadi takde sebab utk aku tidak rasa bersyukur.
Aku dok umah family shj sekarang. oh after dekat seploh tahun tinggalkan family dan hometown, now aku kembali untuk mencurah bakti di tempat sendiri.
Dan kembali duduk dgn emak dan ayah (wpun sebenarnye am not that really homie type,tp aku bersyukur sebab tak perlu melalui semua ini sendirian dan keseorangan)

Dan dan dan seperti yg dirancang, bisnis kek berjalan spt biasa.
Cita2 utk aku kembangkan bisnis ni insyaAllah akan aku teruskan.
Hehe dah duduk rumah ni, aku clear sikit ttg perancangan ms depan aku kt sini.
So harap sgt korang dpt support aku eh.
Trime kaseh banyak2 :)




*p/s; oh kepada sesapa yg nak tempah coklat kek, teros shj pm or kol aku eh. skarang Coklat kek aku ni dah ade fb page sendiri. Silalah klik like to support. tq korang...mwah!





4 comments:

Teacher Koko said...

uihhh congrats wehhh....dpt posting dekat dgn rumah plak tu...rezki ko la faezah...aku da like page ko tuh...

miss E said...

tQ Koko... hehe tQ sebab support aku :) yeke? ape name fb ko?

wanieybintang said...

uiii. koko pun kenai paeh ka? hehehe

weh paeh, bila nk bg tester kat aku ni. hehehe

miss E said...

heheheh. kenai kot ang la wani oi. alah ang dah dekat ng aku.... aku slalu p tepen misti akan dapat tester punyia dlm masa terdekat. hehhehe