create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, November 18, 2011

Menantu tak jadi mak nak kawen dah...

hehehu tajuk bajet hot kan?
sebenanye sajia je... takde la kate dah bertunang ke merisik ke hape
dulu aku ade sorang membe lelaki ni,
kami memang kena gosip kt skola mase form 4 dan 5 dulu
sampai skarang kot... hahaha
sampai mak pon berkenan sgt kt die,
siap suh aku ngorat die lagi
ish ngajo aku jadi perigi cari timba plak kan?
bapak die plak kebetulan pernah jadi guru kelas aku
ha... memang sakan kami kena sakat,
skali ng bapak2 die dok gosipkan kami
tapi..ntah la aku tak de rase ape2 pon,
cuma kami mmg baek, slalu jugak die kontek aku
tanye khabar berita, bercerita itu ini
so kami memang slalu jugak keep in touch
cuma aku memang takde ape2 perasaan kt die,
mayb sebab aku ade sejarah yg mengajar aku tidak mudah hanyut dgn gosip kot
tu yg jadi keras mcm konkrit tu. hehehhe

mase die ade prob ng gf die dulu2,
die slalu cari aku
cerita sedih semua share dgn aku
sampai ms prob ng gf die yg bakal jadi isteri die ni pon die masih cari aku
aku pon tatau kenapa, padahal aku ni bkannye ade pengalaman bercintan-cintun ni pon
mayb aku mmg suka mendengar n menasihat kot
smpai ade satu tahap die kate die ade prob terok sgt ng gf die,
aku pon siap nasihat die itu ini, kata bagi masa la
kenal dulu la, jgn tergesa2 la..
tup2 esoknye tgk die da bertunang.
aku pon ta paham ape die dpt melalui 'lakonan' die tu...
so sejak tu aku janji pd diri sendiri
aku tanak involve
so aku pon slow down dgn die
la ni die pon jarang kontek aku..

dan tup2 aku dpt jemputan
dah nak kawen dah haa
aku btau emak,
haha mak macam terkejot,
cepat pulak die kawen
ingt setahun dua lagi
erm, nak buat camane mak, takde rezeki mak...
hehehhee.....

perasaan aku?

hehehe maseh tak rasa ape2.
cume mendoakan yg terbaik utk die :)

1 comment:

cikmunaafro said...

hoo. da nk kawen skandal ang tu paeh? baguslah. doakan la bahagia sampai akhir hayat. pasni ang pulak. mana tau ang taun depan naik pelamin sendiri pulak kan? :)