create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, October 14, 2011

Make Up Palette Yang Aku Guna :)

Assalamualaikum semua.. ohoi lamanya tak update pasai mekap kan?
huhu okeylah kali ni aku nk review pasai eye shadow palette yg paling
beso n best penah aku beli.
Dah dekat 8 bulan da aku pakai tapi mcm tak luak2 lagi. jimaattt...
Macam2 warna menarik n vibrant ada dlm ni.
Yg menariknya jugak palette ni mengandungi eye shadow
yg matte dan juga shimmer yg sangat cantik.
Jadi untunglah buleh campoq mcm2 warna, tone ikut tema mekap yg kite nk pakai.
Yang aku punya ni ada 120 kaler kesemuanya
Banyak juga website2 yg jual mekap pallete ni, tp ms aku beli dulu, website ini juai dgn harga paling murah. Masa aku beli dulu hanya RM64 termasuk pos laju.
Kalau kat online store yg laen ada yg juai RM 70 dan ke atas.






Dengan palette ni jugak lah aku contiang muke2 adik bradik n
sepupu n membe2 aku seperti ini dan ini...
Ramai dah pakai palette Manly ni sebab colour die tahan lama dan memang 'melekat' maksudnya bukan mcm sesetengah palette yg cantek di palette tp bila
pakai di kulit die jadi colour bedak, putih2 ja...
Kalau korang nak tgk review yg org laen wat, search saja manly palette 120 kat Utube :)

FOTD okey, ce fokus pada mata shj sebab itu eye shadow yg aku pakai dp palette ni, sila abaikan pose mintak penampo tu. hish!

1 comment:

Teacher Koko said...

ape kate ko jadik mak andam...mesti best...kekeke