create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Thursday, July 28, 2011

Maen2 make up


Rasanya dh lame tak update pasal make up activities kan?
so skarang ni mate pon tak ngantok lagi, amek masa sat utk update latest make up trial yg aku dh buat 2 hari lepas.
Lepak2 rumah mak sedara aku, kebetulan gee sepupu aku pon tunggu posting jugak mcm aku...jadi takde keje nk buat....tengah2 malam pukul 1 kami maen mekap2...
dan inilah hasilnya....
Punyalah bergelak ketawa mekap2 tido dekat pukul 4. haha
Memang kami adalah barisan penganggur yg senang hati dan takde keje nk buat :P

gee before make up

gee punya bulu mate n kening sgt lebat (dan aku sgt jeles!) hehe jadi senang sgt, aku cume perlu touch up sikit bhgn kening dan sesungguhnya die tak perlu pakai fake eye lashes sbb bulu matenya mmg dh semulajadi lebat dan pjg.



untuk mekap kali ni aku gunakan gabungan warna hijau, turquoise dan biru

gee suke dgn hasil tgn aku... dan bila aku kata, tunang die, kyong n idah aku chop nk mekapkan. dan die kate "boleh, boleh" dgn yakinnya. Maka aku sgt seronot :)

p/s: bile stp kali depa yakin n happy dgn hasil tgn aku... aku rasa lbh bersemangat nk blaja n serius dlm bidang ni...hehehhe insyaAllah. Kamu! tolong doakan ye ;)

No comments: