create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Sunday, July 3, 2011

This is the real gudbye

Sudah habis.

Sudah habis satu tahun.

Sudah habis temuduga.

Sudah habis induksi.

Tak sangka kejap sangat satu tahun.

Aku masih ingat macam mana kali pertama jumpa muka2 itu.

Masih ingat tanggapan pertama aku pd mereka.

Bg mereka, aku pada mulanya nampak sombong.

Mereka silap, aku bukan sombong, cuma gementar.

Aku tengok mereka rapat, aku terasa terasing.

Aku lihat mereka bergurau-senda, aku rasa jauh.

Tapi hari ini aku rindu.

Rindu mereka sangat.

Bilalah akan ketemu lagi.

Ada jodoh, akan Allah temukan.

Apa yg pasti.

Kami ada kimia antara kami.

Ikatan yg terjalin bukan biasa.

Hubungan itu sangat erat.

Persahabatan itu sangat kuat.

Harap-harap ia kekal buat selamanya....

p/s: kamu semua! Jaga diri baik2 ya!


2 comments:

cikmunaafro said...

kamu juga, jaga diri sayang! i miss u and them so much!

miss E said...

babe. miss having our precious moments back then. hope to see u all someday like we used to be...