create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Friday, July 29, 2011

Quick hupdate :)


Kebelakangan ni rasa mcm idea nk update belog kering kontang.
Rasanya memang lah byk menda aku nk cerita, tp kemalasan tu yg mengatasi segala-galanya. hehe mcm mana lah nk mengurangkan penyakit Mr M ni? ade sape2 ade idea?
Silalah share dgn aku....
Dlm waktu kesempitan mcm nilah baru kau rajin nk menghupdate ye Faezah!
Selama ni byk masa tapi dok bergolek sana-sini takde pulak nak menghudpdate.
huuhuu sebenanrnye aku tak byk masa ni.
Aku kena berkemas2 beg, bilik dan mandi.
Nak jalan2 ng family lagi skali. Yeay!
Kata Ayah "Berjalan2 last sebelom puasa."
Aku bab jalan ni memang laju.
Walaupun aku agak sedih.... 'date' dgn Geng Tk Intan terpaksa dibatalkan.
Ramai kot yg balik hari ni, Kema, Mai, Ema.. n Cika pon akan balik weekend ni.
Plan asal esok kami berlima dan Wahie nk melawat Benun yg baru lepas bersalin, then maybe lepas tu nk lepak2 or tgk wayang... WaaaRRgghh! Serius aku sedih.
Rasa nk nengis bila aku ta dpt join :(
Ermm... takpelah, aku doa2 ade rezeki jumpa waktu raya nanti....
Rindu giler nak lepak2 gosip2 dgn depa..


Gambor2 Geng2 Tk Intan masa raya 2009. Thn lepas tak dan beraya same2..heheh harap2 thn ni dpt beraya bersama lagi :)

p/s: IMTA

2 comments:

wanieybintang said...

pi jalan mna oit macik?? aku nk ikot

miss E said...

JIooMM!! hehe nti aku update :) hehe slamat berpose wani oi