create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Thursday, December 30, 2010

miss him badly


mlm semalam sgt sunyi,
mlm semalam sgt sepi,
aku di sini masih menanti,
menanti dia yg terlalu dirindui,
namun kepulangannya tidaklah pasti....


huhuhu aku start entri ni dgn sajak merapu aku kat atas. taktaulah tersampai tak perasaan sedih aku yg amat sgt ini kpd korang dp sajak tersebut. sebab rasa sedih aku kali ini menikam2 hati. pedih, perit... smpai aku mengalirkan air mata dengan sgt lebat skali. aku pon tak sangka aku boleh jd begitu sedih mlm semalam. mengenangkan 'kekasih hati' yg dah seminggu hilang. Abg Janggut, manakah perginya Abg Janggut kesaygnku? sihatkah? sakitkah? apa2pun semoga Allah melindunginya dp sebarang bahaya. kerana kami semua merindui Abg Janggut...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

inilah Abg Janggut. macho tak? hihi


okey2 fine! aku takde pakwe yg ilang, aku ade kucen je yg ilang, itupon sedih gile buleh merana rasa tau sebab Abg Janggut bukan sebarang kucen.. its a part of my family... huk huk nak nanes! (T_T) die sekor kucen yg bijak... die la teman aku masa aku kesunyian. n kalau aku rasa depressed, aku akan bwk Abg Janggut dok dekat aku n usap badan die sampai tekanan aku ilang. die berkongsi byk perkara suka-duka dgn aku. kalau aku ckp dgn dia mmg die paham sebab die bijak. jiran sebelah aku, pakcik Din pun syg Janggut. slalu bg Janggut makan. ni Janggut dah seminggu ilang pun pakcik Din la yg melilau satu taman tlg cari, naek masuk atap umah tlg tgk kot2 ade die kt atas tu. pakcik Din jugakla yg ajar aku cara tgk kucen bijak. die kata

" kalau kucen ada tanda tompok2 kat lelangit die, maknanya kucen tu bijak. "

hehe Janggut mmg bijak n penyayang.... Janggut ni pendiam gile. die mmg ta pernah mengiaw dgn sapa2. aku dok mengiaw mcm nk gile pon die ta balas balik. kalo lapo pon, die merunsing jalan depan blakang je, tp tak berbunyi langsung. ade skali tu aku kata kat die, " kalau Janggut tak bersuara, org tanak bg makan "... mula2 die mcm merunsing... tengok n tenung aku lama2. Giant adik die dah bising2 dah sebab lapo sgt... haha padan muke. suara emas lg...haha... then tak lama pastu die mengiaw pendek je pastu diam blik....hehe pastu bru aku bg die mkn... seronot aku dpt dgr sora die... tgk, bijakkan? huuuu

then lepas2 tu bile aku berdiri kat pintu je, Janggut akan dtg dp jauh n mengiaw kat aku... tegur la kununnn.... dh ramah la kununnn.. ceit. tp yg bestnya, ng org lain, mak ayah Idah ke K yong ke die tak tegur pun. haha. masih diam mcm dulu. ehehe... tu la betapa rapatnya aku ng dia. mcm mana aku tak rindu die mcm nk gile bila dh ilang ni????


~Allah, please protect him whenever he is right now... coz i miss him badly~


No comments: