create your own banner at mybannermaker.com!
Free Glitter Lips Purple MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Wednesday, January 20, 2010

Angker ke?

2 hari lepas aku p tgk wayang.
cerita Paranormal Activity.
wayang tu simple.agak boring n dragging..
tapi, ending die bleh kasik impak dasyat jugak pd aku n rumet aku Put..
kami jadi cuak dan terkesima jugak.
mane taknye, aku siap kecik-kecikkan mata aku masa tgk cerita tu sebab saspen sgt #taktau la kalau kami je yg saspen, (T_T).


okeyla, tak kisah la u oll takut ke tak tgk citer tu (hah! jgn nak eksyen kate kami dua org penakut plak) tapi yg penting mmg aku mengaku sepanjang mlm aku tak boleh tido... (sah penakut!)


dalam perjalanan balik tu, aku n put pun ade diskas, menda2 gangguan paranormal ni mmg selalu kita dgr...
sebagai org Islam pon kita disuruh percaya kepada perkara ghaib.
bahawa kita manusia bukanlah satu2nya makhluk di bumi Allah ini..
so, diskas punya diskas, aku cukup la konform n yakin yg bahawasanya aku tak pernah ada pengalaman2 mistik ni... lega jugak laaa...

tapi tiba2 put recall satu mlm yg die tak boleh lupa.
dia kata aku ada bersama di tempat dan masa kejadian. aku mula meremang.
aku mengalami perkara paranormal? bila? aku lupa, sumpah!

huuu, then put pon sambung.... lebih kurang camni la cerita die...


put; ada la, fae, ang tak ingat ye?

aku: betul la, aku tak ingat pon....

put: ada, satu mlm masa kia jaga en gemuk dulu, masa kita dah nak tido dlm bilik, kita terdengar die mengiaw kuat sgt mcm kesakitan.

aku: oh, yang tu, aku ingat, Ya Allah aku leh terlupa aku ada alami jugak perkara paranormal ni (bangga sebab dpt test ketakutan sendiri, padahal smbil cakap tu pon meremang)

put: then kita bukak pintu bilik p tengok en gemuk. tup2 dia ada luar sangkar...


*lebih kurang camni la sangkar en gemuk, siap boleh kunci lg*


aku: sebelum tu kita dah masukkan dia dalam sangkar kan? siap selak lagi... tapi lepas dgr die jerit tu, kite tgk dia ada kt luar sangkar.... tapi sangkar tu masih lagi tutup, selak pun tak bukak...

put: itu yg pelik tu, mcm mane die leh keluar sangkar tanpa sapa2 bukak kan...

aku: kita tgk die, muka dia mcm ketakutan sambil pandang sangkar sendiri...ish, takut betol aku ms tu.... sebab lepas2 tu kalo kite masukkan die dalam sangkar memang die tak pernah reti bukak sangkar die sendiri....

put: ha'ah, lepas tu ang tanye banyak kali kat aku, mcm mane die leh kua la... mcm mane sangkar tak terbukak laaa.... tapi, aku kate, dah, dah jum tido... then ang bace2 skit mase masukkan die balik dlm sangkar...

camtulah alkisahnye, haaa... angker tak? angker tak? hehe, aku taula, pengalaman aku ni takla seberapa sangat kalau dibandingkan dgn pengalaman korang yg pernah gosok gigi dengan hantu la, hantu jual karipap ikut tingkap la....

p/s: amalkan la bacaan ayat kursi kalau2 korang goosebumps dok sorang2 terutamanya ketika membaca artikel aku ini...... sebab kau tak pernah tau apa yg ada kat sekeliling kau tuu... mungkin aku dah hantar en gemuk sakat korang mlm ni.....




hahaha! kalau tak takut lagi, lantak ampa laaa... :P

No comments: